loading...
سه مجید سه | اس ام اس و سرگرمی
اعلانات

- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید.

- کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

- هواداران سه مجید سه ، سایت رو با نام اس ام اس و سرگرمی در وب خود لینک کنند ! 
مجید جهانبخش بازدید : 26 1392/08/02 نظرات (0)

 

یکی از سخت ترین خداحافظی ها, خداحافظی با سنگیه که از سر کوچه تا دم خونه شوتش کردی 

ملّت Love میترکونن. ما از این پلاستیک حبابدارا..
اصن یه وضی... 

به سلامتی مورچه که هر کوفتی پیدا میکنه ،رفیقاشم خبر میکنه 

حشره کش خالی‌ کردم تو اتاقم
من سر درد گرفتم دارم می‌میرم 
پشه هه رو آینه اتاقم وایساده داره شاخکاشو مرتب می کنه! 


اگه کسایی که بندری میرقصن میتونستن خودشون رو تو اون
حالت ببینن میرفتن توبه میکردن 

امروز به این نتیجه رسیدم که هر وقت میرم کارواش همه پرنده ها اسهال میگرین 

آقایون عزیزی که اعتقاد دارید لوازم آرایش تحریم میشه کلی می خندید…!
به اینم فکر کردید که این قرص و پودرهای بدنسازی تحریم بشه کی باید بخنده؟
بحله
گفتم در جریان باشید 

یه سوال ؟!
چرا بعضی ها دوبل برگر با سیب زمینی سرخ کرده رو
با “نوشابه رژیمی” میخورن ؟! 

به بعضیا باید گفت این بادی که انداختی توو گلوت ، قبلا توو معده ی ما بوده … آره … 


به داداشم گفتم لپتاپمو بده
دو متر کلا از هم فاصله داشتیم
دیدیم نه میتونه پرت کنه نه میتونه سُر بده 
آخرش گذاشتش روی یه پتو گفت بکِش از اون ور 
یه همچین ادمهای لارجـــی هستیــــم مــــا !

 

اگه سن یه خانومی رو پرسیدین و اونم جواب داد: “چند نشون میدم؟ ” 
یعنی الان یه بمب ساعتی گرفتی دستت و اگه کابلو اشتباه ببری میترکه! 


توجه کردین هر وقت همه خوابند 
و میخواید کاری رو بی سر و صدا انجام بدهید 
حتی ماهی توی آکواریوم هم مثل فیل نعره می کشه؟ 

امروز رفتم تن ماهی خریدم ۶۵٠٠ تومن فکر کنم توش پری دریایی داره با این قیمت!! 

بچه بودم وقتی اسفناج میخوردم حس میکردم زورم بیشتر شده،میرفتم تو کوچه دعوا 
.
.
.
.
مثله خر کتک میخوردم، بر میگشتم 

امروز رفتم پیش دکتر متخصص میبینم ویزیتش بیست هزار تومن شده!!! 
به دکتر میگم:اگه تخفیف میدی بگم کجام درد میکنه 
وگرنه خودت بگرد پیداش کن!! 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 698
  • بازدید کلی : 12,172
  • کدهای اختصاصی
    تماس با ما